4/22/2015

Stargazer hair dye

Na ruim 8 jaar als ervaringsdeskundige in het haar verven zal ik vandaag mijn mening geven over het merk Stargazer. 
Dit is mijn haar voor het verven. 


In de 1e/2e klas ben ik begonnen met het verven van mijn haar, alle denkbare kleuren zijn wel voorbij gekomen. Natuurlijk probeer je dan ook verschillende merken uit maar stargazer blijft favoriet.


Deze kleuren heb ik gebruikt; Soft Violet en UV Pink.

Het fijne bij stargazer is ten eerste de prijs maar ook dat je het goed ziet en wanneer je het over blond heen verft het ook echt de kleur wordt die weergegeven is.

Een nadeel is dat er vrij weinig in zit en dat je door de vorm van het flesje daar niet optimaal gebruik van kunt maken. 
 
Zo is het geworden.

Ik ben heel tevreden hoe het geworden is.
Het was even afwachten omdat ik het over mijn groene haar heen heb geverfd. Daardoor kon ik ook niet verwachten dat de violet goed zichtbaar zou zijn. 
Het leuke is nu dat ik een heleboel kleuren door elkaar heb.

Wat vind jij er van?

Geen opmerkingen: