4/22/2015

Happy eyebrows!!

Deze trend is alweer helemaal overgewaaid maar ik vind het nog gewoon super leuk; gekleurde wenkbrauwen!

Grijs/Zilver haar is helemaal hip dus waarom niet in je wenkbrauw?
Je eigen kleur met bijvoorbeeld een roze ondertoon.
Twee kleurig, past goed bij mijn haar.
Of gewoon een felle kleur, roze dus!

De wenkbrauwen zijn ingekleurd met oogschaduw, het is dus niet permanent. 
Ik heb hier de kleuren afgestemd op mijn haar maar als je er geen kleurtje in hebt kun je je wenkbrauwen natuurlijk ook gewoon een leuk kleurtje geven.

Zelf had ik nog niet eerder een kleurtje in mijn wenkbrauwen gedaan. Ondanks dat vind ik het nog niet eens zo heel gek staan, al zou ik het niet zo gauw weer doen. Wat vind jij ervan? Had je dit zelf al eens uitgeprobeerd? 


Geen opmerkingen: